0 0

Vaak gestelde vragen - FAQ

 

Hoe plaats ik een bestelling?

 

 

1. Kies een artikel en leg deze in de winkelwagen
2. Log in in uw account of maak een nieuw account aan
3. Kies uw betaalwijze
4. Sluit de bestelling af
5. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Corrigeren van fouten bij het invullen

U kunt uw ingevulde gegevens vóór het doen van de bestelling in de webshop van Eurotops binnen het betreffende veld van het formulier te allen tijde wissen met de delete-toets en aansluitend corrigeren door de gegevens opnieuw in te vullen. Bovendien kunt u naderhand door te klikken op het betreffende opschrift teruggaan naar de diverse stappen van het bestelproces en een correctie aanbrengen op de inhoud van de velden van het formulier. Eveneens kan de Klant ingevulde gegevens corrigeren door te klikken op de link "wijzigen".

Bestelproces en Totstandkoming van de overeenkomst

Bestelproces
In de webshop van eurotops.nl kan de Klant goederen selecteren en bestellen. De beschrijving van de betreffende goederen krijgt de Klant te zien na het klikken op de afbeelding van de betreffende goederen. De Klant heeft de mogelijkheid om de door hem geselecteerde goederen in een virtueel winkelmandje te plaatsen. Alle geselecteerde goederen worden in dit winkelmandje verzameld. Om het bestelproces te kunnen voortzetten, moet de Klant op de knop "naar de kassa" klikken. Daardoor komt hij bij de virtuele kassa van de webshop. De Klant moet eerst in het overzicht ''verzend'' alle verplichte velden invullen. Voorts moet de Klant bevestigen dat hij zowel de algemene voorwaarden als de informatie over het recht van ontbinding heeft gelezen en geaccepteerd, waarbij de Klant de mogelijkheid wordt geboden om deze algemene voorwaarden op te slaan op een duurzame gegevensdrager. Hier kan de Klant eventueel een ander leveradres aangeven. Door te klikken op de knop "Adres opslaan" komt de Klant bij het overzicht “levering & betaling", waar hij een keuze moet maken voor de gewenste betaalwijze. Ten slotte wordt aan de Klant een overzicht getoond van de bestelde goederen, de kosten en de aangegeven adresgegevens. Hier krijgt de Klant nogmaals de mogelijkheid om zijn bestelling te controleren op juistheid en indien nodig wijzigingen aan te brengen. Op deze overzichtspagina worden in ieder geval de volgende rechten en verplichting met betrekking tot de goederen weergegeven:
- de prijs van de goederen inclusief BTW
- de verzendkosten
- de verzendmethoden
- de betalingsmogelijkheden;

Eveneens moet de Klant bevestigen dat hij kennis heeft genomen van de kosten die ontstaan voor extra prestaties, alsmedevan de aanwijzingen omtrent privacy. Voor zover de Klant dit wenst, kan hij verklaren akkoord te gaan met het gebruiken van zijn persoonsgegevens voor reclamedoeleinden. Voor het doen van een bindend aanbod is deze toestemming voor reclame niet vereist. Door te klikken op de knop "tegen betaling bestellen" kan de klant nu een bindend aanbod aan Eurotops doen.

Na verzending van de bestelling krijgt de Klant een elektronische ontvangstbevestiging van zijn bestelling waarin de gegevens van de overeenkomst staan vermeld en de door de Klant bestelde goederen nogmaals staan vermeld. Met deze bevestiging wordt aan de Klant informatie over het recht van ontbinding ter beschikking gesteld. Voor het geval dat de Klant ingestemd heeft met het gebruiken van zijn persoonsgegevens voor reclamedoeleinden, ontvangt hij nog een e-mail. Om in de toekomst reclame te ontvangen moet de klant op een betreffende link in de e-mail klikken. Pas bij het klikken op deze link worden de door de Klant aangegeven persoonsgegevens door Eurotops voor reclamedoeleinden opgeslagen, verwerkt en gebruikt.

 

Waar is mijn pakket?


Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail met een verzendingsnummer en een link. Zo kunt u uw bestelling opvolgen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?


Wij hopen natuurlijk dat de bestelde artikelen u bevallen en dat alles in orde is.
Indien u onverhoopt een artikel wilt retourneren, wend u dan tot het dichtstbijzijnde postkantoor.
Alle informatie over uw herroepingsrecht en retourzendingen vindt u hier: Herroepingsrecht .



Wat moet ik doen als een product defect is, als een verkeerd product wordt geleverd of als het product helemaal niet werd geleverd?


Werd er een artikel niet geleverd? Bel ons op of stuur een mailtje naar onze klantenservice: info@eurotops.nl

Het telefoonnummer is: 020 2621958



Ontvang ik na een retourzending een nieuwe factuur?


Wanneer u uw e-mailadres hebt opgegeven ontvangt u na een retourzending een e-mail om de ontvangst van uw retourzending te bevestigen. Het bedrag van het teruggestuurde artikel kunt u van het factuurbedrag aftrekken.

Hebt u het volledige factuurbedrag al overgeschreven? Dan kunt u kiezen of u het bedrag van het teruggestuurde artikel als tegoed op uw klantenaccount wilt ontvangen (dit bedrag wordt dan met uw volgende bestelling verrekend) of wilt dat dit bedrag wordt terugbetaald.

Indien u per creditcard, PayPal of iDEAL hebt betaald, ontvangt u automatisch een terugbetaling.

De wijzers van mijn cadeauhorloge zitten wat„los“ – hoe kan dat?


Doorgaans worden onze cadeauhorloges met een batterijbescherming geleverd. Deze bescherming verhindert dat het horloge al loopt en voorkomt dat de batterij al wordt gebruikt. Door deze bescherming lijken de wijzers van het horloge wat “los” te zitten. Verwijder de bescherming aan de kroon van het horloge en trek vervolgens aan de kroon om de juiste tijd in te stellen. Het horloge is nu klaar voor gebruik.



Waar kan ik een actiecode of cadeauboncode invoeren?


Wanneer u een artikel in het winkelwagentje hebt geplaatst kunt u tijdens de laatste stap van uw bestelling uw actiecode of cadeauboncode invoeren.



Hoeveel actiecodes kan ik verzilveren?


U kunt per bestelling één actiecode verzilveren. Indien u na elkaar meerdere actiecodes invoert, zal men u vragen één code te kiezen.



Kan ik de actiecode laten verlengen?


Onze acties zijn doorgaans tijdelijk en de actiecodes zijn bijgevolg slechts gedurende een bepaalde periode geldig. Wanneer deze periode is afgelopen kan de actiecode niet meer worden verzilverd. De geldigheidsperiode wordt voor elke code vermeld.



Kan ik de actiecode uit de catalogus ook online verzilveren?


Ja, u kunt een actiecode uit de catalogus ook online verzilveren. Wanneer u de code tijdens het bestelproces invoert, kunt u zien welk cadeau of voordeel u met de desbetreffende code ontvangt.



Ik ben al EUROtops-catalogusklant en wil graag voor de eerste keer online bestellen. Moet ik mij opnieuw registreren?


Ja, indien u voor het eerst online bestelt, moet u zich eerst eenmalig registreren. Na de registratie hebt u met uw e-mailadres en een persoonlijk wachtwoord toegang tot uw persoonlijke account op onze website.

Daarna kunt u zich voor elke volgende bestelling met uw e-mailadres en wachtwoord aanmelden. U hoeft zich dan niet meer te registreren.



Waarom kan ik niet inloggen?


Mogelijk hebt u bij het invoeren van uw e-mailadres of wachtwoord een typefoutje gemaakt? Indien dit niet het geval is, klik dan op “wachtwoord vergeten”. U ontvangt vervolgens een e-mail en kunt dan een nieuw wachtwoord kiezen.

Indien u deze e-mail niet binnen de 30 minuten ontvangt, maak dan een nieuwe account aan of neem contact op met onze klantenservice:
info@eurotops.nl

Het telefoonnummer is: 020 2621958



Hoe kan ik mijn adres en overige gegevens wijzigen?


U kunt op de pagina voor klanten onder „Mijn EUROtops-account“ uw ingevoerde gegevens zoals factuuradres en e-mailadres wijzigen. Wanneer u een bestelling plaatst, kunt u tijdens het bestelproces bovendien een ander leveringsadres opgeven.



Is het mogelijk om met een klantnummer te registreren en te bestellen?


In de webshop bieden wij deze mogelijkheid momenteel nog niet aan. Als u telefonisch bestelt, kunt u direct bestellen onder opgave van uw klantnummer.



Ik zie online bij een bestelling niet alle aangegeven betaalmethoden. Waarom?


Dit kan meerdere oorzaken hebben. Wie bijvoorbeeld voor het eerst online bestelt, kan niet van alle betaalmethoden gebruikmaken. In geval van een afwijkend leveringsadres is het ook mogelijk dat niet alle betaalmethoden beschikbaar zijn.



Ik vind mijn catalogusbestellingen niet onder „Mijn EUROtops-account“ in de bestelgeschiedenis.


Momenteel vindt u al uw onlinebestellingen onder „ Mijn EUROtops-account “. Telefonische bestellingen of bestellingen per post kunt u hier niet terugvinden.



Hoe kan ik de webshop en de producten beoordelen?


Uw mening en productbeoordelingen zijn zeer belangrijk voor ons. Dankzij u krijgen wij inzicht in eventuele verbeterpunten. Wij willen u graag bedanken voor uw moeite.

De beoordeling van de producten

Hier gaat het alleen om het product, de kwaliteit, afwerking, het uitzicht en de prijs-kwaliteitverhouding ervan.

Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u van ons een e-mail waarmee u de ontvangen producten, alsook onze webshop kun beoordelen.


Het beoordelingssysteem:

1 sterren = zeer slecht / functioneerde niet

2 sterren = slecht / eerder ontevreden

3 sterren = oké

4 sterren = goed

5 sterren = heel goed



Hoe lang heb ik garantie?

 

Op al onze artikelen hebt u wettelijk vastgestelde garantie van drie jaar. De termijn gaat in wanneer u het desbetreffende artikel in ontvangst neemt.

Garantie is een vrijwillige dienstverlening van de producent van de artikelen. Wij vermelden deze informatie bij de artikelen waarvoor de producent ter vrijwaring garantie aanbiedt.

Op al onze artikelen heeft u naast de hieronder genoemde wettelijke garantie, nog een garantie van drie jaar. De termijn gaat in wanneer u het desbetreffende artikel in ontvangst neemt. Deze garantie doet niets af aan de hieronder genoemde wettelijke garantie.Deze garantie is een vrijwillige dienstverlening van de producent van de artikelen. Wij vermelden deze informatie bij de artikelen waarvoor de producent ter vrijwaring garantie aanbiedt.