0 0

Luchtvaarthistorie voor aan de pols

  • Pilotenhorloge ’Vintage ME262’
  • Pilotenhorloge ’Vintage ME262’
  • Pilotenhorloge ’Vintage ME262’
  • Pilotenhorloge ’Vintage ME262’
  • Pilotenhorloge ’Vintage ME262’
  • Pilotenhorloge ’Vintage ME262’
  • Pilotenhorloge ’Vintage ME262’ - 1
  • Pilotenhorloge ’Vintage ME262’ - 2
  • Pilotenhorloge ’Vintage ME262’ - 3
  • Pilotenhorloge ’Vintage ME262’ - 4
  • Pilotenhorloge ’Vintage ME262’ - 5
  • Pilotenhorloge ’Vintage ME262’ - 6

Pilotenhorloge ’Vintage ME262’

Artikel is helaas uitverkocht
Artikelnr.:
40956
  • Stuk metaal van het originele vliegtuigaluminium van de ME 262 wordt meegeleverd
  • Gelimiteerde tot 999 stuks
Beschrijving
De eerste tweemotorige straaljager ter wereld: de Messerschmitt ME262, ontwikkeld tussen 1938 en 1941, geldt als de pionier van alle straalvliegtuigen. Als hommage aan deze mijlsteen in de luchtvaarthistorie is het PILOTENHORLOGE ’VINTAGE ME262’ geproduceerd in een gelimiteerde editie – de wijzerplaat in aluminium-look toont een Messerschmitt-straalvliegtuig in actie. Wijzers, cijfers en indexen zijn lichten fel op, aan de binnenkant is een uiterst nauwkeurig Zwitsers Ronda-kwartsuurwerk geplaatst. Een met de hand genaaide leren vintage-band completeert de historische look. Wordt geleverd met een stuk metaal van het originele vliegtuigaluminium van de ME 262 (vindplaats Beieren). Afmetingen: Ø ca. 42 mm, dikte kast ca. 19 mm. Voor techniekliefhebbers klinkt er slechts een aanwijzing vanuit de verkeerstoren: ready for take off!
Eigenschappen
  • https://www.eurotops.nl/out/pictures/features/Piktogramme/Piktogramm_Rostfrei_2012_NL.png
  • https://www.eurotops.nl/out/pictures/features/Piktogramme/Piktogramm_Qualitaet_Deutschland_2012_NL.png
  • https://www.eurotops.nl/out/pictures/features/Piktogramme/Piktogramm_Echtes_Leder_2012_NL.png
Dit zeggen onze klanten
Er zijn geen beoordelingen voor dit artikel.
Uw productvragen

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA, het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.